måndag 8 februari 2010

Äntligen 5 minuter över

Har haft så mycket att göra den senaste tiden att dagarna bara springer iväg.
Har fixat ljud och ljus, musiker, DJ med mera till trum & dans eventet i Orsa i midsommar...
Har fixat annons till Free/Energivågen om detta...
Har rättat klart min bok och skall börja med sättningen av den nu. Den kommer att heta Vildmarkens barn och är en ceremonibok - fylld med inre resor, ceremonier och danser som man kan utföra. Räknar med att få ut den inom de närmaste månaderna...
Har fixat så jag kan åka till Stockholm 13 - 14 mars och ta emot folk för privat vägledning...
Har bokat resor och hotell till kurserna jag skall ha runt om i landet...
Allt detta samtidigt som vi bygger om på kontoret...
Inte mycket arbetsro där inte - ibland tar jag med mig datorn och flyr in på min sons rum.
Det gjorde jag idag. Fast då valde jag att inte jobba, istället satt jag där i lugn och ro och tittade på komedier på DVD - inte så dumt det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar