onsdag 23 september 2009

Jag besteg ett berg i måndags...

Vill bara säga det en gång till...
Jag besteg ett berg i måndags - Gesunda utanför Mora. Utsikten från dess topp var verkligen magnifik med vildmark så långt ögat kunde se - bara berg och stora skogar på ena sidan. På andra sidan bredde Siljan och Orsasjön ut sig. När det sedan mörknande kunde man se Orsa, Mora, Rättvik och Leksand. Snacka om utsikt!
Insåg dock att jag har suttit inne och skrivit för mycket i sommar. Jag behöver ut och röra på mig mer. Det vart nämligen en hel del stopp på väg uppför berget för att hämta andan. Men likväl jag klarade av det :-)

1 kommentar:

  1. Samma här jag har också dålig kondition. Jag tyckte du sa du hade skaffat en bärbar dator så du kunde sitta ute och skriva istället för inomhus.Här finns inte samma storslagna natur och bergsmassiv som hos dig så jag har skaffat träningskort hos medley heter dom här i väsby så för 390 kr kan jag gymma och simma och gruppträna mm. Måste bara få arslet från datorn först. Tycker du är duktig men det har jag ju alltid tyckt KRAM :)

    SvaraRadera