onsdag 5 maj 2010

Hemma igen

Så då var man hemma igen. Att vara på mässan var verkligen fantastiskt kul! Det var så många som kom förbi och sa hej. Kunder & vänner som jag inte träffat på länge, en del inte sedan början av 90 talet. Så det blev mycket skratt och prat.

Våra handtrummor sålde slut på direkten. Tur var väl det att jag tog med mig min egen trumma till mitt föredrag för annars hade jag stått där utan trumma.
Får allt lov att säga - det här var så himla kul att vi nog gör om det i höst igen, fast då får vi allt se till att ha med oss mer trummor.
Min nya bok - Vildmarkens barn - levererades direkt till mässan. Så gissa om mitt hjärta bultade extra hårt när jag öppnade första lådan för att se hur den blev...
Det är en fantastiskt känsla när man håller resultatet av allt arbete i sina händer. Här var den - boken som jag lagt ner all min tid och kärlek på under så lång tid. Boken blev precis som jag ville ha den. Matt, svart omslag med text i guld. Bilderna på jordens vildmark inuti boken blev även de över förväntan. Jag är såå glad :-)
Jag fick signera böcker i mängder på mässan - även det himla kul. Dessutom hade vi förmånen att bo tvärs över gatan hos en kompis - så vi hade gångavstånd till mässan. Så - det kunde inte varit bättre. Livet är gott :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar