torsdag 4 juni 2009

Min nya skrivarhammock

Har äntligen hämtat min hammock som jag tänkt sitta och skriva min bok i. Jag har sett framför mig hur jag sitter där i hammockens skugga medan solen skiner och fåglarna kvittrar. Det är varmt ute, riktig sommar och fast jag måste jobba är det helt ok eftersom jag har det så bra där jag sitter i min sköna hammock...
När jag hämtade hammocken i går så haglade det! Idag är det bara 5 plusgrader ute. Jag känner inte alls för att gå ut och sitta i hammocken och skriva. I så fall måste jag ha både fingervantar och vinterjacka på. Jag får kanske ta in hammocken i huset istället...

2 kommentarer:

  1. Tack för senast :) väldigt informativt och bra saker jag fick. Solen och värmen kommer nog snart igen :) KRAM :)

    SvaraRadera
  2. an har så mycket idéer om hur det där skrivandet ska se ut. Och så blir det inte alltid ;)

    SvaraRadera