måndag 15 juni 2009

Fullt ös

Ös 1
Nu när det har regnat i 4 dagar i sträck. Jag brukar inte klaga så därför intalar jag mig att då kommer ju i alla fall midsommar att bli bra. I dag är det bara 7 grader varmt. Inte mycket till sommar än - men nu kan det ju bara bli bättre!
Ös 2
MIn lyckostund på lördagskvällen. TV 2 visade rockprogram i flera timmar. Bland annat var det en show med Steve Vai, Joe Satriani, Nuno Bettencourt m fl. (fantastiskt bra gitarrister) som fick igång mig. När sedan Paul Rodgers från Free kom in och sjöng var lyckan total. Mer sådant!
Ös 3
Vår son som hade sitt födelsedagskalas i helgen. Vi fick alla vara inne eftersom det ösregnade. 12 stycken barn, med tårta, godis, lekar mm. Ibland var det volym nog för en hårdrockskonsert. Men kul var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar